Program a pravidla soutěžního odpoledne


Soutěžící (družiny), aby našli poklad, musí v limitu cca 120 min. projít

16.komnat krále Atanase.

Komnaty (úkoly) 1.-4. projdeme společně a odpovědi se hned odevzdají radě mudrců, komnaty 5.-15. se procházejí individuelně, pořadí plnění jednotlivých úkolů nerozhoduje. Úkoly mají stejnou váhu – v každé komnatě mohou družiny získat max.10 bodů. Čas porota přepočítává na body. Vyhrává družina s největším počtem získaných bodů (max. je 160):

Start 16:00 h:
  1. Zelenina
  2. Domácí zvířata
  3. Ptáci
  4. Zvířata z lesa (testy)
  5. Zahrada
  6. Poznávání rostlin
  7. Vůně přírody
  8. Silné ruce
  9. Šipky na terč
  10. Jízda na hřebci
  11. Bystré oko
  12. Lov jelena (soutěže na čas/body)
  13. Metang petang
  14. Živá voda
  15. Piksle
  16. Oříšky pro popelku ukončení hry
Závěr 18-19 h:

Zapálení ohně, opékání špekáčků, občerstvení, vyhodnocení hry, rozdělení pokladu, ukončení odpoledne.