Program a pravidla soutěžního odpoledne
Soutěžící (družiny), aby našli poklad, musí v limitu cca 120 min. projít
16.komnat krále Atanase.
Komnaty (úkoly) 1.-4. projdeme společně a odpovědi se hned odevzdají radě mudrců, komnaty 5.-15. se procházejí individuelně, pořadí plnění jednotlivých úkolů nerozhoduje. Úkoly mají stejnou váhu – v každé komnatě mohou družiny získat max.10 bodů. Čas porota přepočítává na body. Vyhrává družina s největším počtem získaných bodů (max. je 160):
Start 16:00 h:
- Zelenina
- Domácí zvířata
- Ptáci
- Zvířata z lesa (testy)
- Zahrada
- Poznávání rostlin
- Vůně přírody
- Silné ruce
- Šipky na terč
- Jízda na hřebci
- Bystré oko
- Lov jelena (soutěže na čas/body)
- Metang petang
- Živá voda
- Piksle
- Oříšky pro popelku ukončení hry
Závěr 18-19 h:
Zapálení ohně, opékání špekáčků, občerstvení, vyhodnocení hry, rozdělení pokladu, ukončení odpoledne.